
Alle kan læra alt (Johan Amos Comenius)
Detta synest eg er viktig å ta med i tankane. Alle kan læra alt, men alle lærar ikkje på same måte.
Tilpassa opplæring
- er ein plikt for skuleeiar, opplærinsstedets ledelse og personale til, å gi ein god forsvalig opplæring ut frå den enkeltes evner og forutsetningar. Dette er noko me ikkje kan lesa oss til, derfor er det viktig med fokus på tilpassa opplæring.
Når ein snakker om tilpassa opplæring skal ein ta omsyn til kvar og ein elev. Alle elevane sine behov når det vert bestemt korleis undervisninga skal organiserast og gjennomførast. Barn har ulikt tempo og nivå. Ein må leggje til rette slik at alle barn får læra alt, og kan klara å læra alt. Den tilpassa opplæringa kan skje innanfor klassen/gruppa. Det er viktig å gjera forsjellar, det er urettferdig å ikkje gjera forsjeller. EIN MÅ TA HENSYN TIL KVAR ELEV.
Tilpassa opplæring for meg vil sei at ein måter kvar og ein elev på deiras nivå. Og for meg er tilpassa opplæring at ein variere undervisnings metode.
Tilpassa opplæring kva væra:
* Nivådeling (gruppe undervisning, der klassen blir delt i tre og elevane får undervisning på sitt nivå)
* IUP (Langeland skule sitt prosjekt)
* Leselyst prosjekt (norsk, engelsk og seinare i fleire fag)
* Elev bedrift
Detta synest eg er viktig å ta med i tankane. Alle kan læra alt, men alle lærar ikkje på same måte.
Tilpassa opplæring
- er ein plikt for skuleeiar, opplærinsstedets ledelse og personale til, å gi ein god forsvalig opplæring ut frå den enkeltes evner og forutsetningar. Dette er noko me ikkje kan lesa oss til, derfor er det viktig med fokus på tilpassa opplæring.
Når ein snakker om tilpassa opplæring skal ein ta omsyn til kvar og ein elev. Alle elevane sine behov når det vert bestemt korleis undervisninga skal organiserast og gjennomførast. Barn har ulikt tempo og nivå. Ein må leggje til rette slik at alle barn får læra alt, og kan klara å læra alt. Den tilpassa opplæringa kan skje innanfor klassen/gruppa. Det er viktig å gjera forsjellar, det er urettferdig å ikkje gjera forsjeller. EIN MÅ TA HENSYN TIL KVAR ELEV.
Tilpassa opplæring for meg vil sei at ein måter kvar og ein elev på deiras nivå. Og for meg er tilpassa opplæring at ein variere undervisnings metode.
Tilpassa opplæring kva væra:
* Nivådeling (gruppe undervisning, der klassen blir delt i tre og elevane får undervisning på sitt nivå)
* IUP (Langeland skule sitt prosjekt)
* Leselyst prosjekt (norsk, engelsk og seinare i fleire fag)
* Elev bedrift
1 kommentar:
Hei hei=)
Her har du fått med mykje gode eksempler på kva tilpassa opplæring kan væra! Kva trur du blir den største utfordringa til læraren i arbeidet om tilpassa opplæring?
Cathrine
Legg inn en kommentar