tirsdag 25. mars 2008

Praksis veke 9-11


Ein KJEMPE kjekke periode! Og ikkje minst lærerik.
Det har vore 3 utrolege veker, som eg ikkje kjem til å gløyma.
Me har jobba på tema, så me var 6 studentar på 6.trinnet, og det i seg sjølv har vore til mykje hjelp. Når du treng hjelp til noko, så er det alltid ein annan som kan hjelpa til. Me har planlagt alle øktene i lag, og det å laga lekse- timeplan har gått meget bra. Det er ein del som må planggjast, og mykje ein må ta med inn i bilete. Kva skal ein gå igjennom?, kor lang tid skal ein bruka? skal ein ha hjelpemiddel? korleis skal elevane sitta? osv. Mange spørsmål ein må tenkja på.

Det som eg synast har vore vanskeleg er å finna den tingen som gjera at elevane vil væra motiverte den timen, og ha lyst til å læra. Men ved hjelp av studantar og ikkje minst øvingslærar, har det og gått bra. Ingen av dagan har vore like, og ingen av elevane er like. Det er spesielt å sjå kor ulikt 25 elevar jobber med same oppgåva.

Denne perioden har eg fått vore med på; solidaritetsdag, og me laga ting med elevane. Me laga gele lys, drops og engle egg :) :) Og tinga blei kjempe fine!
Eg har og fått vore med å på å sjå korleis dei løyser det når jentene i klassen krangler, vore på isen med dei.

Me har brukt IKT i Krl, matematikk og norsk denne perioden. I krl jobba dei med oppgåver som låg på heimasida til Vi i verda, i matematikk lærte me dei korleis dei skulle bruka rekne ark. Og i norsk brukte me programet Cartoonist, det likte dei utroleg godt.

Eg har blitt utroleg godt kjendt med elevane, og det var trist å sei hade. Eg trur det blir merkeleg å komme tilbake på Langeland, og skal ikkje til dei.

Revidert 22 april 2008

Måle mit denne perioden var; å kunna kommunisera med klassen mens eg underviser.

Dette målet satt eg meg etter at eg var ferdig med praksis perioden i høst, dette målet satt eg fordi. Eg meiner det er viktig kommunisera med dei du undervise for, få med deg alle som er i klasseromet.

Eg hadde eit økt der eg hadde om hjelpe middel som er brukt i teikneserie, elevane blada i læraboka mens eg undervister, slik at dei kunne sjå på dei ulike hjelpe middla, og sjå korleis dei var brukte. Elevane svarte ivrig på spørsmåla mine, og eg hadde ein samtale med klassen i ca. 40 min, hehe. Øvingslærar fekk heilt sjokk at eg snakka så lenge med dei, og det var heller ikkje planen. Men Elevane og eg var så ivrige, tok liksom aldri slutt. Men øvingslærar sa det hadde fungert utroleg bra. Og når elevane sjølv såg på klokka, blei dei heilt sjokka. Men ein sa: ååå, denna timen har gått fort, dette må me gjera fleire gonger. Underveis i timen passa eg på at alle fekk snakka, og ikkje minst at kommuniserta med alle. Og det følte eg at eg gjore.

Dette målet følte eg sjølv at eg nådde, og øvingslærar var enig med meg.
Det eg må jobbe med vidare:
* skrive på tavla
*Ikkje bli nervøs
*skriva rett (ikkje problem under undervisning, då har eg alt på kladd det eg skal skriva på tavla)
*klara med uten kladd

Kjem ikkje på fleire ting nett no, men er nok fleire punkt eg bør jobba med.

Hmm, var skal mit neste mål væra?! å gjennomfør ei undervisnings økt ute i natur.

2 kommentarer:

Cathrine sa...

Det høyres ut som du har hatt ein kjekk praksisperiode! Kva vil du seie er det viktigaste du har lært i praksis? Det kan jo vera fleire ting det! Korleis var praksislæraren dykkar? Fekk du tilbakemeldingar frå timane dine som har hjelpt deg til å bli betre på somme områder?

Cathrine A1b

Franny Maria sa...

Hei:)
Du, sku nå spør vanskeleg og, hehe:P
Det viktigast eg har lært må væra at du må ta deg tid til å høyra på det eleven seier til deg, i løpet av denne perioden har dei delt utorleg mykje med meg. Ein ser at når du høyrer på eleven og gir svar, blir eleven glad.
Eg har hatt ein kjempe flink praksislærar, har hjelpt og støtta meg heile vegen. Har eg har spørsmål, får eg svar med ein gong.Og når eg har fått respons leggjer ho vekt på det posetiva, og seier kva eg skal byggja vidare på.